Stackars Alfons!!

Hans onda "där nere" har inte gett med sej, snarare tvärtom. Han får så ont rätt var det är, så han bara gråter :( Och inget kan man göra som mamma sådana här gånger heller..
Ska iallafall på öppnmottagning på hälsocentralen snart, hoppas att dom kan göra något för han..
Alfons fick vara hemma från dagis idag, trodde inte att han skulle ha det så roligt där idag när han har så ont, och jag är ju ändå hemma med Kelly, så det spelar ju ingen roll om även Affe får vara hemma med oss.


Fårgan är bara vad vi ska hitta på resten av dagen?
Både jag och Alfons har ju en förmåga att lätt bli rastlösa av att bara vara hemma och inte göra något..
Kanske får åka till Fåker idag, så att Alfons får leka lite med Stella..? Vi får se..

Kelly sov heeela natten inatt med. Från kl 18.15 till 05.30! Ingen sovmorgon direkt, men en hel natts sömn är då inte fel. Även om jag hade önskat att jag fick sova till 8 iallafall;)
Så det verkar som att det börjar ta sej med Kellans natt sömn...Eller åtminstonne så hoppas jag det!  =D

Ska ta och göra oss iordning för ett besök hos "farbror doktorn" nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0