Sovmorgon...Vad är det??

kalaset igår var trevligt. Jag drack faktiskt någon öl och ett glas vin, tur att det var små 33 cl burkar, annars hade det blitt alldeles för mycket för mej. Nu vart det lagomt ;) Kl 23 åkte vi därifrån och kl 00 sov jag  :D Skönt att få sova som en stock utan att vara orolig att någon av barnen ska vakna.. Skulle inte kunna dricka om barnen skulle vart hemma. Jo, om Mogge var hemma och nykter hade det gått bra, men inte annars..

Det  var inga problem att lämna Alfons hos min mormor igår eftermiddag, men Kelly var lite ledsen när vi skulle åka, det hade nog inte att göra med att vi skulle åka utan snarare för att hon var sååå trött, hon sov knappt något på hela dagen igår..
Jag har pratat med båda barnvakterna idag, och det hade gått jätte bra för båda två! Kelly hade bara vaknat 2 ggr under natten och Alfons hade som vanligt sovit heela natten..

MEn kl 06 ungefär vaknade jag med ren panik i morse. JAg var liv rädd att klockan var 13 på dagen ( precis som om det hade spelat någon roll när vi var barnledig) När jag kollade på klockan och insåg att den var betydligt mycket mindre än vad jag trott, somnade jag gått om.....I 10 minuter, sen var det samma sak igen.. så höll jag på tills klockan var 8, då klev jag upp och duschade bort alla kemikalier, som hade gjort mitt hår till ett svinto som omöjligt hade gått att borsta ut..

Nu är vi alla fall snart på  väg för att åka och hämta barnen, men innan det ska jag in på Furan för att kolla om man kan hitta några dagiskläder till Alfons..Det är Loppis där..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som ni hade en trevlig kväll!! Det var ni värda! Typiskt att du skulle vakna hela morgonen då! Istället för att få sova gott:) Men det blir väll så första gången man lämnar bort sina barn.
Såg att det löst sig med vagnen, gud vad skönt!
Kram

2008-03-16 @ 17:04:12
URL: http://lillis85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0