Snart orkar jag inte mer..

Nä, det är sant, jag orkar snart inte med min egen dotter längre!! :/ Hon har blivit så otroligt krävande sen hon vart sjuk.. Det är inget som duger, det enda som kan göra henne nöjd en stund, det är om jag bär henne fram och till baka här hemma, men gud nåde mej om jag sätter mej en stund, då börjar gnället..

MEn värst är det om jag gud förbjude lämnar rummet som hon beffinner sej i..Då snackar vi gallskrik och tårar!
Och så har hon inte vart förrut, då har hon vart nöjd och glad i gåstolen som oftast är i vardagsrummet, jag har kunnat stå i köket och lagat mat, eller gå upp på toaletten utan att hon sagt ett knyst...

Sen har vi ju även nätterna. Dom är rent utav vidriga! Igår innan jag själv gick upp och la mej, så fick jag spring till hennes rum MINST 15 gånger. Sen har vi  juäven timmarna på natten då jag försöker sova. Under dom timmarna vaknar hon säkert 8-10 gånger!   SUCK!!!! 

Det är ju inget snack om att jag älskar henne, för det gör jag verkligen...Super mycket!!
Men det är väldigt svårt att vara glad över att ha en dotter som är så som hon är, hela tiden!! För hon är verkligen jätte jobbig just nu. Och visst det är säkert bara en period, men det har jag å andra sidan trott om hennes sömn också, men om det är en period så har den perioden hållt på i 8 månader nu....SUCK IGEN!!!

Så vad ska man göra?! Jag har provat att ha henne bredvid mej när jag gör saker, till exempel så får hon sitta i matstolen medans jag lagar mat, ligga på skötbordet medans jag duschar eller sitter på toan, jag sitter och leker med henne timmtals varje dag, men inte ens det duger ju!

Alfons är ju en helt annan kille, han är ofta nöjd, bara tv:n visar "the voice" och han har lite leksaker att förströ sej med. Han är ju åtminstonne självgående, vill han något så kommer han, och är han trött, så vill han gå och sova, är han hungrig så visar han det på ett eller annat sätt med, mm mm...

Så kanske blir det bättre när Kelly vill krypa, hoppas går ju!
MEn hon har inte velat krypa någe mer sedan i förrgår, trotts många försök, så vill hon inte!!

Nu ska jag hämta henne ute i vagnen...

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Tänk positivt! Du får ju massor av motion av att springa upp och ner i trappen varje kväll... ;o) Skämtåsido, jag förstår att du känner som du gör (trots att jag tack och lov har och har haft det mycket lättsammare själv).

2008-03-12 @ 11:06:42
URL: http://gardvall.blogg.se
Postat av: Sandra

Du vet att det bara är att dumpa henne här oss mej när som helst!
Hon är så go men jag förstår din frustration gumman.. men som sagt, säg bara till så får hon åka på min höft en stund! =)

2008-03-14 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0