Så social var man...

Igår somnade jag strax efter 20 i soffan framför en film..Jätte trevlig!
Men jag var trött som bara den, och tack o lov så sov Kelly hela natten, så nu har man sovit alldeles för många timmar, så mest troligt så somnar jag väl samma tid ikväll..

Kallt är det idag. När vi klev upp strax efter 06.30 så hade vi -20 grader..Inte kul! Vad hittar man på i den kylan då? Jag har ingen lust att sitta inne hela dagen heller, det är ju fint väder om man bortser från hur kallt det är...Kanske blir bättre under dagen *hoppas* !!!

Alfons har snaskat i sej hälften av Lizas påskägg som hon fick av oss, det var snällt! Han hade ett exakt lika dant, men det dög inte lika bra som Lizas..

Undra om man ska släppa datorn en sväng och prova att vara lite social idag då iallafall ;)

I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0