Så här har dagen sett ut...

    Lunch på McDonalds...

  Sandra och Stalla...     Jag och Alfons for på danstävling i stan.

Stella bjöd upp alfons till dans, vilket inte var så uppskattat av Alfons som försökte slingra sej ur det hela genom att gosa med Stella :)

 Barnen satte sej mitt på golvet och åt Lördags godis..

Stella vart trött, efter allt dansande...

Alfons vart trött, så vi for hemåt

 Mötte upp Kelly och Mogge i Sventavik för att äta middag med Sandramed familj.


 Dom hade vart hos farmor under dagen, där kelly hade krypit!! För första gången riktigt!



Efter maten åkte vi hem till oss för att dricka kaffe. Barnen hade benen fulla av spring och hade därför ingen lust att sitta stilla vid matbordet på resturangen, och dom andra matgästerna tycktes inte uppskatta att barnen lekte där. Så det fick dom göra här hemma istället..

Nu sover barnen!

Alfons tycksha åkt på någonslags skit sjuka eftersom han hade gjort ner sej så det kom på min jacka, hans jacka, byxa och bilstol.. Har fortsatt  att skitit hela kvällen :(

Nu ska jag läggam ej i soffan för att slappa. Är helt slut efter dagens bravader..MEn kul var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0