Röddag..

JA det känns verkligen som en riktig röddag idag. En sån dag då man inte har ork med något alls, när allt är stängt, och man bara skulle vilja sova bort dagen.
 
Trotts detta tråkiga humör så lyckades jag tillslut ta mej ut med Alfons på eftermiddagen, men så klart hade solen hunnit försvinna tills dess. Men det var iallafall varmare ute än vad det var i förmiddags, -20 visade termometern kl 9 i morse...Kallt!

Väl ute så träffade vi Maria och Alvin som höll oss sällskap. Lekte på deras gård en stund, åkte snowracer nerför "dagis backen" och gick en sväng på byn. Sen var både jag och Alfons utsvulten, så vi gick hem och åt mat med resten av familjen + Liza, så klart =)

Nu ikväll så ska vi nog bara tat lugnt och hoppas på att Kelly sover lika bra som hon gjort dom senaste 2 nätterna. Hon vaknade 1 gång i natt, och ingen natten där innan...SKÖNT!!!

Imorgon ska Alfons på dagis och jag och KElly ska åka på stan, samt att vi ska släppa av Liza i stan någonstanns också, vet ej vart än..? Hon är nog less på oss här i kövra nu skulle jag tro... Men jag hoppas inte, så kanske hon vill komma någon fler gång :D

God night!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja grått och trist och fullt med snö. Jätte tråkigt. Änligen en vanlig dag imorgon

2008-03-24 @ 19:14:27
URL: http://www.metrobloggen.se/tessan26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0