Ny vagn!! =)

han som körde bilen, alltså pappan till han som jag pratade med igår, ringde i förmiddags och sa att han skulle ringa sitt försäkringsbolag för att höra vad dom sa om det hela..
Efter en liten stund ringde han upp och sa att det inte var några problem! Vi skulle alltså få en ny vagn, som hans försäkringsbolag skulle stå för..Jippi!!!!
Jag tackade han så hemskt mycket för att han fixat det, men han sa att det var jag som skulle ha tack, och att det var självklart att han skulle fixa det på ett eller annat sätt, det hade han ju sagt då när det hände, det var ju hans fel tyckte han (vilket stämmer)...Trevlig karl!!
Han tyckte jag hade vart snäll som inte ställt till med nåt "bråk" om det hela. Jag sa att det är klart att jag inte gör! Bara vi har en vagn som man inte behöver vara rädd att köra barnen i så är jag ju nöjd! Och dessutom så vart det ju tack o lov ingen skada på barnen, hade det blivit det så hade jag nog inte vart riktigt lika snäll :D
Så jag får se vad försäkringsbolaget säger, om det blir en helt ny vagn eller m det blir en begagnad..Det var sak samma för mej, bara den är hel och ren!


Vilket väder det är ute då! Man ids inte ta sej för att gå ut någe mer heller:(
Har dragit dammsugaren och skurkäppen här på nedervåningen, och plockat ihop på Alfons rum och lekrummet. Så när Alfons vaknar då måste jag ta golven uppe, det var ett tag sen..
Kelly sover ute i vagnen i snö yran, men Mogge satte på regnskyddet häromdagen så nu slipper jag vara rädd att hon blir blöt iallafall (jag har inte vetat hur man sätter på det) ...teknikens under :D  ...

Jaha vad ska man hitta på nu då?...... Göra lös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0