Mor och dotter på stan.

Idag efter vi lämnat Alfons på dagis, så skulle vi skjutsa hem Liza (*snyft*) så då passade jag på att ta med mej Kelly på stan, för en liten shopping tur..Var inte in på så många affärer, men på varenda en som jag var in på så fick jag en nota på MINST 200:- mycket mer än vad jag hade tänkt mej. MEn man ska väl passa på medans man hittar något.

Det slutade iallafall med:
2 par byxor,
1body,
och ett par strumpbyxor till Kelly.                                        



Och till Alfons vart det:
4 tröjor,
1 skjorta med slips och väst,
och ett par strumpor

 Mogge kollade med en skeptisk blick på mej, när jag visade den med lite rosa på :/

image16 
Men ack så tjusig han vart i fin kläderna vi köpte!  Snygging!

Sen vart det en jacka till Mogge, men den ids jag inte lägga upp...Men fin var den.

KElly var iallafall jätte tråkigt sällskap på stan och sov hela tiden.....Tack o lov ;)

Efter vi kom hem från stan ver det som vanligt stressigt innan vi skulle hämta Affe på dagis. Slängde in påsarna i hallen, satte Kelly i stolen för att ge henne lite mat, (hungrig var hon för det gick en hel burk!), bytte blöja, fram med vagnen från bilen och sen sprang vi iväg till dagis..Väl framme på dagis så sov Alfons som en stock. Det gick knappt att få liv i han, han somnade om flera gånger efter att jag tatt upp han ur vagnen på min axel. Tillslut vaknade han till och då passade vi på att vara ute i finvädret, gick och tittade på hästarna och fåren som grannarna har. Dom berättade att dom fått 2 lamm i natt, så imorgon ska vi iväg och titta på dom :)

Den här veckan jobbar mogge dag, så nu har man han hemma på kvällarna den här veckan..Skönt!
Att kunna hjälpas åt vid middag, kvällsfika, badning och läggning är värt sååå mycket! Även om det bara är för en vecka.

Nu ska jag säga god natt till Alfons...  KElly sover redan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0