Mina gamla täckbyxor!!

Nu idag provade jag mina gamla täckbyxor, som jag inte kunnat haft på ca 3 år. Dom var lagom innan jag vart gravid och när jag vägde som minst. Jag provade dom för ca 1 månad sen, då när det var tänkt att vi skulle åka skidor i Bydalen, men försöket att få på mej dom var förgäves. Det diffade ca 1 decimeter jag kunde alltså inte knäppa dom, inte på långa vägar..
Men så idag, när jag skulle ut och leka med Alfons, tänkte jag att: "jag gör ett försök". Ocj jajjemensan jag kunde ha dom, och jag KUNDE knäppa dom!!! Mina täckbyxor inköpta på barn avdelningen passar! Även om jag är övertygad om att dom inte satt fullt så "tajt" som dom gjorde idag då, så kan jag ha dom , och det är det som är det viktiga!
Önskar att  jag hade ägt ett måttband så att jag hade kunnat mätt mej innan jag satte igång med att leva lite nyttigare. HAde vart kul att veta..
JAg vet att jag har gått ner ca 12 kg på drygt 2 månader, men det är inget jag ser när jag kollar i spegeln :( Det känns på kläderna och det syns på vågen, men varför ser jag det inte?! HAr jag så fel självbild?! Det verkar ju så..
Magen efter graviditeterna finns det mycket kvar av, men brösten vart är dom då?! Är det någon som har sett dom så kan ni ju ringa, för jag tycks ha tappat dom någonstans.. ;) Kanske ska kolla med Maria om hon hittat dom när hon vart ute och gått, jag brukar ju trotts allt tappa saker och ting efter vägen, som hon är snäll att ta reda på..

Nu ligger båda barnen och förhoppningsvis sover båda för natten!! Alfons gör det garanterat, men det är värre med Kellan...Hon lär vakna ett 10 tal gånger innan det är morgon igen..

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Tyvärr så kanske plogbilen har plogat bort dina tuttar, för jag har inte hittat dem... ;o)

2008-03-07 @ 19:37:51
URL: http://gardvall.blogg.se
Postat av: Sandra

Letade här hemma men inget tuttfynd här inte.
Lika bra var väl det,hade jag hittat dom hade jag förmodligen tagit dom själv ;-)
Hittade förresten inte resten av kroppen som du OXÅ har tappat men verkar vara för trög för att se själv..du har blivit SMAL gumman!

2008-03-07 @ 21:13:08
Postat av: Tommina

VAA?!
Har du inte hittat dem....jag som trodde att du kanske hade MINA där någonstans!!!!???

2008-03-08 @ 09:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0