Jaha, och hur ser man ut idag då?? HAHAHA!!

image23
Så här.....

image24
Så här...

image25
Så här...

image26
Och så här, när  man har ögoninflammatoin..

image27
Hittade på allvar bara den här bilden där man ser "normal" ut...

image28
Jag VET att jag kommer att få igen, men jag bjussar ändå på en vacker bild på Sandra :D
-Men du Sandra, visst är det så att man blir vackrare med åren?...Tänk vad snygg vi kommer att vara om ytterligare 6-7 år isåfall! HA HA HA!! Puss på dej gumman!! Jag lägger ju bara ut bilder på dom som verkligen betyder något för mej, så se det possitivt! (Men snälla!! Inte "tuttbilden" från badet e du snäll)

Kommentarer
Postat av: Mimi

Haha!! Tjusig du är då!! Har du lust så kan jag också lägga ut ett par snygga bilder på dig ;)

Allt fint här och du är mitt premiärobjekt på min nya dator, det första jag slagit upp sen jag startade den, inte illa va??

2008-03-27 @ 20:04:44
URL: http://Mammamimi.blogg.se
Postat av: Sajo

Haha!
Det är spikat ocj klart att tuttbilden ska finns på bloggen!

2008-03-28 @ 06:46:22
URL: http://www.nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0