Igår..

Igår eftermiddag var Stella med familj här och vi åkte pulka och snowracer, grillade korv och åt!

Alfons är inne i någon riktig tjur period just nu, och inget är bra. Hela dagarna består av grin, gnäll och skrik :(
Och igår för första gången slog han Stella! Och inte bara en gång, utan flera :( Jag blir sååå arg på han när han håller på så, att det kokar i mej. Han var minnsan ingen rolig kompis igår....Förrutom strax innan dom skulle åka, då gick det så klart bra att leka och titta på Teletubbies tillsammans.

Liza är kvar här än, tack o lov! Men stackarn har fått nå skit åt halsen. Hopas att det inte är halsbölden som är tillbaka på besök...Jag tror inte liza kommer vilja komma hit någe mer, för sist hon var här åkte hon ju urinvägsinfektion. Det är väl något i Kövra luften som gör henne sjuk ;)

Jag har lärt mej att lägga upp bilder här på bloggen så jag ska bjuda på några nu straxt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0