förändrad!!

läste nyss en gammal kompis blogg, och jag kan inte annat än konstatera att människan i fråga har förändrats och det rejält! Från att ha vart en glad, possetiv och go person, till en helt annorlunda människa. Allt är bara skit och det andvänds svordommar som om dom kom från en 13 årings mun..
Visserligen är det en blogg jag har läst, och jag vet att vissa lägger sej till med en viss "karraktär" för att sticka ut lite. Jag hoppas verkligen att den här människan gjort det, inte för att vi umgås överhuvudtaget nu, utan bara "för att"...

Visst jag har också förändarts sen den tiden vi umgicks, villket nu är ett gäng med år sedan, men förhoppningsvis åt det mer mogna hållet, inte att jag har gått tillbaka till en nivå som till hör mellanstadiet iallafall..

jaja.. Nu har iallafall sväärmor vart här med både hund och katt. Jag bjöd henne och barnens yngste farbror Ricky på middag.
Hoppas att djuren håller sej i skinnet nu då..Annars blir jag arg!!! :)  

Kelly har haft feber heeela lååånga dagen. Jag vet nu mer saker som är mycket roligare än febriga barn..Typ ALLT!!! Jag vet att det är mest synd om Kelly, men nu i kväll så har jag tyckt en aningens lite synd om mej själv med..Jag är faktiskt också förkyld, men inte tar barnen hand om mej för det inte ;) Utan dom ska minnsan vara än mer krävande än i vanliga fall, och då blir det jobbigt. Jag har burit Kelly oavrutet sedan ca 15.30 idag, till och med när jag lagade maten var hon på min arm...

Nu ska jag passa på att njuta av att barnen sover (eftersom att jag har VÄLDIGT svårt att tro att Kelly sover hela natten), sen är det väl inte direkt omöjligt att det blir ett ström avbrott heller, med tanke på stormen som hägrar ute just nu...
Ska kolla på "Andra avenyn" som jag har missat ett gäng med avsnitt utav..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår att det är jobbigt, tycker faktiskt synd om dej.
Säg bara till så kommer jag och bär henne en stund =)

2008-03-07 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0