Flitig på morgonen!

Idag klev jag och barnen upp kl 06.30, alldeles lagomt tidigt! (eller fick jag välja skulle jag sova till 8.30 varje dag, men klockan var ju inte 05.00 iallafall)

Efetr vi klivit upp gick vi ner och åt frukost. Efter frukosten drog jag igång Telletubbies, till barnen, så jag ringde Sandra och surrade med henne ett tag.

Efter samtalet avslutades klädde jag på barnen och borstade tänderna på både dom och mej.

Och nu håller jag på att förbereder en städning som jag tänkte ta efter Alfons blivit lämnad på dagis och när Kelly sover i vagnen.
Har plockat i och ur diskmaskinen, dammtorkat (lite), ställt upp stolarna på borden, plockat bort alla leksaker från golvet och satt in Alfons teckningar i en pärm så att man slipper ha dom liggandes överallt.

Just nu står Alfons och tittar på filmen, som är igång för andra gången den här morgonen och KElly springer i gå stolen och suger på ett torkat päron..
Ska avbryta dom i deras sysslor nu för att klä på ytterkläderna och gå på dagis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0