Feber:(

Varför kan inte våra barn få vara friska ett tag?!?! Kelly har åkt på någon jäkla feber, som började inatt och har fortsatt heela dagen idag med=(  det är så jobbigt när dom småa är sjuk!
alvedonen håller på att ta slut men tack o lov så har vi grannar som ville dela med sej av deras Barn Alvedon..*TACK*

Igår var vi och hälsade på svärmor i Ytterturingen på förmiddagen, fikade lite och sen åkte vi hem.

Efter vi hade vart hemma ett par timmar så kom min mamma hit för att gratta Mogge i efterskott. Han fick ett present kort på Dressman, så nu har han så att han kan köpa lite nya kläder...PERFEKT!!

Sen var det läggdags för barnen och jag kände mej helt färdig, hade ont i näsan och halsen. Så även jag gick och la mej i tid!!

Alldeles efter jag hade lagt mej så satte "helvetet" igång. På bara ett par timmar så hade KElly vaknat minst 10 ggr! Men tack och lov så sov jag som en stock, och Mogge var vaken, så gissa vem som fick springa?! Inte var det jag iallafall, hihi!! MEn senare på natten så vaknade även jag utav Kellans sjuka skrik, så jag gick in till henne och fick henne tillslut  att somna! Men det vert nog 3 alvedon kurer bara under natten, och även idag har hon fått 1..Hoppas att hon sover riktigt inatt!!

Alfons tog iallafall sov morgon imorse. Han vaknade inte först 9.30!! det hör då inte till vanligheten..Alla var uppe och "pigga" innan han ville kliva upp!!

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Varsågod! Hoppas ni får sova inatt.

2008-03-01 @ 20:17:38
URL: http://gardvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0