Det vart musik-lekis..

Japp, vi for en sväng till anne på musik-lekis. Det vara bara två andra mammor och barn där, men det var ju kul att se någon annan än dom man är van ;)
Inte så bra musik är det där heller, Alfons tyckte  inte om låtarna men vart glad när dom tillslut tog fram leksakerna så att han fick leka iallafall.

på vägen hem somnade Kelly i bilen, men det var inga som helst problem att lägga henne i vagnen när vi kom hem, hon somnade om direkt. MEn Alfons däremot har legat och surrat i snart 45 minuter utan att somna, så ger han sej inte snart då tar jag upp han så får han inte sova något idag. Där med basta!

Ikväll vet jag inte vad man ska hitta på, ta det lugnt precis som vanligt anntar jag. Vi får se.

Kollade på barnmorskorna igår som hade premiär på 1:an. JAg kan inte låta bli att gråta när jag ser hur lycklig föräldrarna blir när dom får se sina barn för första gången, jag vet precis hur det känns. Så överväldigande, det känns inte som det är sant! Man blir såå lycklig att den långa väntan äntligen är över, och man får veta hur dom ser ut.
Hoppas dom fick barn som sover på nätterna, för det fick inte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0