dagen som gått..

Idag fick Alfons vara på dagis, eftersom att han var pigg och inte hade ont längre :)
Jag och Kelly tog bilen in till stan för vad jag trodde, en riktig shopping runda..
Men väl inne i stan så försvann lusten att åka in på "själva stan", så det slutade med ett besök på Ö&B för att köpa påsk godis, en runda på kupan i hopp om att hitta några påsk kärrinng kläder till Kelly ( men det gjorde jag inte)
Efter det så åkte vi till min momma för att vänta in Mogge som skulle följa med oss på lidl för att handla mat. Passade på att dricka några koppar kaffe, och sen for vi vidare. Efter Lidl var det Ixo house som väntade, det enda jag hittade där var påskäggen som jag ska fylla med godis till barnen..
Och sen bar det hemmåt igen..
Skyndade mej för att slänga in påsarna med mat, tog fram vagnen och sen sprang vi till dagis för att hämta Alfons.

Efter dagis fick vi sällskap av Maria med barn, en stund. Var ute och lekte lite, men Kelly var så grinig så jag och barnen gick in och dom gick hem till sej..
Antog att Kelly var hungrig och därav varså grinig när vi var ute, och mycket riktigt, det var hon! åt som en häst + att hon toppade det hela med TVÅ bananer till efterrätt :) Kul när dom äter!

Lagade mackaronilåda till middag och det tyckte Affe var gott minsann, så även han åt riktigt bra :)

Nu är det kväll, så jag ska nog ta och gå och lägga mej framför tv:n en stund...Som alla andra givande kvällar ;)

Sov gott Allihopa!..... Framför allt du Sandra!  Höres i måra!

Kommentarer
Postat av: Sajo

Vad söt du är =)
Önskar att jag hade kunnat följa med på "shoppingrundan".. vi får ta en riktig nån dag!
Framförallt för att köpa teer

2008-03-19 @ 19:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0