Björn fobi!!!

..Nej jag har inte gått och lagt mej än! trotts att jag är super duper trött!! Jaja, jag vet att klocj´kan bara är 21.20 drygt nu men, jag är ju trött!!

jag var nyss ut och "syndade", och dom senaste kvällarna när jag suttit ute på bron och "syndat" så har jag odlat någon slagt fobi för björnar!! så fort det prasslar inne i skogen, så får jag för mej att det är en björn, som snart kommer springades i full fart för att ha ihjäl mej!!
Ja, det är säkert jätte fjantigt, men jag kan inte släppa det!
Försökte ringa Mogge så att han kunde vara "röksällskap" så att jag skulle känna mej lite tryggare (precis som att han skulle kunna rädda mej genom telefon, om det skulle komma en björn..?) Men han svarade såklart inte :( Så det gick väääldigt fort att suga i sej den "nyttiga" röken, allt för att jag skulle få komma in så fort som möjligt!

Jag tyckte att det räckte med att vara töntigt mörkrädd,och super rädd för flugor och spindlar (och alla kryp av alla de slag iofs men..), men nu ska jag tydligen vara rädd för björnar med!
Herre gud vart ska detta sluta???
Måste nog börja någon slags terapi, för att jag ska bli av med alla mina fobier..
Snart kommer jag vara en sån som "Outsiders" handlar om, och det vill jag ju deffinitivt inte!

Nej, björnar ska man kramas med! Visst är det så?! Björnar är snälla och goa?! Eller......??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0