Bara en gång inatt!

I natt vaknade kelly bara en enda gång, och det var vid klockan 04. någon gång, somnade om och sov till kl 06, sen ville hon inte sova nå längre. Inte Alfons heller för den delen. så klockan 06.45 var barnen på klädda och satt och åt frukost. Efter frukosten så tog vi pulkorna och var ut och gick en sväng. skit före var vad det var! Isigt och knöligt överallt :( MEn trotts det så lyckades kelly somna i pulkan..? förstår inte hur hon lyckades med det, det såg ju ut som om hon skulle få whiplers skador när hon satt och skumpade där i hennes pulka ju..
Så när jag såg att hon sov så gick vi hem och la henne i vagnen, så att hon skulle få sova lite bekvämare och så fortsatte jag och Alfons att leka lite på gården. sen gick vi in så att jag fick i mej någon frukost jag med.

Idag ska nog vi bara ta det lugnt, har inga planer alls för dagen, det känns skönt faktiskt. annars så brukar vi åka in och handla varje Fredag, men eftersom att jag gjorde det i Onsdags så behövs det inte idag.

Nu ska jag ta med nakenfis-Alfons upp och väcka Mogge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0