Är det ingen som vet..

.....Vad unika besökare är??


dagen spenderade jag och Kelly hemma hos Sandra i Fåker, efter att ha skjutsat henne från jobbet...skit sjuka...Med nån kopp te och lite surr så gick den förmiddagen. Kl vart 13.30 så det vara bara åka för att hämta Alfons på dagis.
När vi kom hem somnade Kelly i vagnen, så jag och Affe var ute och lekte en stund, det var sååå skönt väder, jag hade kunnat vart ute en bra stund till, men stackars, stackars Alfons har ont i snoppen(?) och kunde inte röra sej så bra ute, så han valde att gå in.
Inne fikade vi lite och sen vaknade Kelly ute i vagnen. sen dess har vi bara slappat på här hemma, lekt lite, tittat på tv:n, ätit mat och plockat...Precis som vanligt..

Nu sover båda barnen, förhoppningsvis hela natten, båda två. Kelly sov ju trotts allt hela natten tills idag, så jag håller tummarna för att det ska fortsätta så..

Undra föresten vad det kan vara med Alfons, som har så ont "där nere". Han har verkligen super ont, och det ser inte riktigt ut som det brukar   :/ Hmmm. Blir han sämre så får vi ringa BVC imorgon....Som sagt, hypokndriker morsan här :D !!!

Nu håller jag på att vänta på att Sandra ska ringa så att vi kan ta våran kvälls cigarett..Ringer hon inte snart, så får jag ringa!

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Jag tror att unika besökare är hur många olika personer (datorer) som besökt bloggen. Så om jag är in 10 ggr, så räknas jag bara som 1 i alla fall. Det är vad jag tror, men säker är jag inte...

2008-03-17 @ 19:43:38
URL: http://gardvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0