Äntligen morgon....Eller inte!

Åhh vad jag är trött idag! Ändå somnade jag redan strax efter 20.00 igår. Har nog sovit för mycket, men hur ofta händer det då? Och dessutom så har Kelly, precis som vanligt vaknat ca 8 ggr inatt. *suck* (på svenska alltså)

Idag ska vi in till stan och handla lite mat och sånt. Jag lämnar av Alfons hos min Momma så åker jag och KElly och hämtar upp Mogge på jobbet sen bär det av mot mataffärerna!
Alfons AVSKYR verkligen att gå i affärer av alla de slag, så vi skonar han idag...Och dom flesta andra gånger med när vi ska handla...


Kelly sover ute i vagnen och Alfons tittar på Teletubbies, dom har blivit hans nya favoriter, kul eftersom han alltid annars bara vill titta på musikkanalerna..
Även om jag har lite svårt för Teletubbies, så är det väl bara att acceptera att Alfons vill titta på dom heeela tiden, men dom pratar ju så styggt! Det är det jag inte tål.

Nu ska jag danska "Bombom dansen" med Alfons en stund...J**la Teletubbies!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0