Äntligen är Liza här igen =)

Japp, nu har man systeryster här igen, den perfekta barnvakten!!

Idag har vi mestadels tagit det lugnt, vart ute så att Alfons fått åka lite pulka och sen var min momma hit med två av mina morbrödrer för att släppa av Liza..På så sätt slapp vi åka in till stan idag..

Har även städat lite här hemma, en fusk städning med enbart skurning, men det tar ju bort det värsta iallafall...Och så luktar det ju rent också;) Tvättat nån maskin åxå...Roligt värre.

Nu sover ungarna sen ett tag tilbaka, anntar att det snart kommer att låta från övervåningen, Kelly lär vakna snart precis som vanligt..Inatt  tror jag att hon vaknade nästan 10 ggr sammanlagt, det kan m an hålla sej för skratt för!

Nä, nu ska jag vara social med Mogge och Liza...
..Ska även stjäla en klunk öl av min käre sambo!!

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Men nej det är ingen fara skulle vi få det så gör de inget, Oliver har fått feber så han lär bli rolig inatt =(... Måste säga att jag är fruktansvärt avundsjuk på den där ölen!! hoppas Kelly sover bättre inatt =) KRAM

2008-03-22 @ 19:51:10
URL: http://dacarro.blogg.se
Postat av: Sajo

Jasså så du håller på och smygsuper ;-)

2008-03-22 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0