Uppe med tupen!

Japp, här sitter jag och Kelly, vaken och pigga!

JAg håller på att färga underhåret, men är riktigt nervös att jag har miss lyckats :(
JAg brukar slinga håret ljust och färga det undre mörkt . Så även denna gång, men den här gången vart slingorna riktigt ljusta (som jag vill ha, men aldrig fått till) och därför är jag rädd att underhåret blir dassigt *nervös*
Hela kroppen är brun fläckig och jag undrar hur jag ska kunna skyla det i den här värmen som verkar bli idag...?

Jaja, det slits väl bort så småning om...

KElly leker med bokstavstavlan som Alfons fick i present av familjen Gärdvall, den vart en riktig hit för båda barnen..Kelly får passa på nu när Alfons fortfarande sover..

Annars idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Tror jag ska ringa Emilia och höra vad hon har för planer för dagen..MEn jag väntar tills klockan har blitt liiite mer iallafall. vissa får ju sova på morgonen ;)

Nu ska jag tvätta skallen och se hur resultatet vart.

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Kul :) Om du hinner får du gärna kolla in bilderna från photoshooten i min blogg och rösta på din favorit :)

2008-06-03 @ 07:06:41
URL: http://exxa.blogg.se
Postat av: Linnea

Du, du måste ändra texten högst uppe på sidan nu när Kelly sover hela nätter...du måste hitta på nån ny ursäkt nu ju;)

Ha en bra dag:)

2008-06-03 @ 08:00:21
URL: http://ninnea.blogg.se
Postat av: Sandra

Det var väll bra det att jag hade grattat honom då!:) Klart att Alfons ska få paket ju:) Ja vi måste försöka att komma ut nått nu när skolan ska vara klar:) Kommer ju hem från Härnösand på torsdag sen har har jag tenta på lördag sen så har jag besök tills onsdagen tror jag men sedan ska vi kunna ta oss ut till er:) Inte alls kul att sitta inne när det är sådan värme och sol:) Hoppas att ni har en fin sommar dag ute:) kram

2008-06-03 @ 13:15:02
URL: http://lillis85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0