Undra just hur den här kvällen kommer att bli?

Kellan ligger och skriker och Alfons har just lagt sej...

Jag har redan hunnit tagit upp Kellan en  gång eftersom hon somnade redan halv 6 och det va i bilen på väg hem från Fåker och Alfons somnade också då..Vaddå dålig tajming ;)
När vi kom hem gav jag Kellan välling och sen la jag henne i sängen, då somnade hon på engång....I ca 15 minuter. Jag tog upp henne en stund, men det var bara gnäll, så för drygt 45 minuter sedan la jag henne igen..Och sen dess har det bara vart skrik:(

Snälla ta mej här ifrån nån!!!

Idag har vi spenderat hela dagen lång med Stella och Sandra, både i Fåker och en snabbis på stan.
Kelly har vart jätte gnällig även idag, så jag vet ionte om hon kanske har ont i munnen eller så..Det har iallafall vart en rätt jobbig dag med mestadels gnäll från KEllan :(

Om hon inte somnar före 20.00 då får hon Alvedon!

Nu ska jag prova stänga av Kellys skrik en stund och läsa bloggar....

Kommentarer
Postat av: Mimi

Men usch då!! Jag kan ta dig därifrån om du vill, du är ju alltid välkommen hit!



Det är riktigt jobbigt när de skriker länge, speciellt om de börjar hosta sen och kräks för att dom hostar och skriker för att dom kräks....eller nåt...



Hoppas att hon lugnat sig nu.. Andas djupt och imorgon är det säkert lugnt igen. Kram på dig!

2008-06-23 @ 19:55:06
URL: http://mammamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0