Tråk dag.

Ja dagen hitintills har vart rätt så tråkig faktiskt. Har vart ut en sväng med barnen på gården bara, men det börjar att bli rätt svårt att roa båda på den lilla gräs plätt vi har:( Och eftersom jag höll på att koka pärer så kunde vi inte direkt ge oss ut på någon längre tur på byn heller...
Kelly lyckades göra två vurpor på den timmen vi var ute. En från bron och en med huvet rätt ner i pirran, klantig tjej!

  
Kelly med spaden i högsta hugg! 


                    Alfons i jackan som han fick av Mogge. 

Gick in och käkade lunch och nu sover båda två..


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kellan vaknade klockan 7 i morse och var super grining, så vi gick upp gjorde välling och bytte blöja. Då såg jag att hon mest troligt har fått tillbaka svampen mellan benen som hon brukar få "titt som tätt", så det var väl inte så konstigt att hon var grinig. smorde och tvättade och insåg att hon fortfarande var jätte trött, så jag la ner henne i sängen igen och hon somnade som en stock. Jag såg genast min chans att få lägga mej igen, men hann inte mer än lägga ner huvet på kudden så vaknade Alfons. Det är min tur det! Så då var det bara att kliva upp igen. Gå ner, fika och sen började tjatet om "leta leja" =leka lera ..Synd bara att han lika gärna äter leran som han leker med den..

Swn idag efter Mogge har åkt på jobbet och Tommina har kommit hem från stan, så kav till henne och tigga åt oss en kopp kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0