Svettigt!

Nu har alla utom Liza lämnat huset (och barnen så klart!!)

Det vart lite folk här trotts attt det var många som inte kunde komma, 11 vuxna + 5 barn.

Och jag vet inte  hur jag hade hunnit med allt om inte Liza var här och hjälpte mej med både barn, fika och städning.
Eftersom Kellan vart febrig och hängig idag så har hon vart extra klänning och mammig, och jag har ioch med det inte haft så många händer över..MEn tackvare Liza fixade sej allt!

Jag beställde lite kläder till barnen 3 plagg men jag betalade ju bara för två av dom+ att jag fick ett valfritt plagg på köpet eftersom jag hade över 6 gäster. Så det vart två par shorts till Affe och ett par strumpbyxor och en tunika till Kellan. Allt som allt vart det  endast 400 kr, så det var inte farligt. (dessutom fick jag ett barn förkläde som "värdinne gåva" som barnen får ha)

Efter visningen bjöd jag på fika gräddbakelser med jordgubbar, rabarberpaj och äppelpaj+glass och kaffe. (som Liza hjälpte mej att fixa straxt innan alla kom)

Måste tillägga att Susanne, joel och Danne var här en sväng förrut med ju ;)

Nu ska jag nog joijna Liza och Alfons. KElly har nyss lagt sej så det vart en seeen kväll för henne idag och Alfons la jag medvetet senare på dagen så att han skulle orka med ikväll, så han ska snart hoppa i säng han med....Och jag med för den delen ;)


KEllan nu innan läggning...Så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0