Studenten!!

Sommar, sol och studenten!
Vilken härlig dag att ta studenten på. JAg vill också ta studenten ju...

Hela familjen åkte in i förmiddags för att uträtta några ärenden på stan och för att sen titta på Emma som tog studenten idag.
MEn vi började med att lämna av Alfons hos gammelmomma eftersom att han avskyr att gå på stan och i och med det så blir det inget uträttat med han med..Lika glad för det var han ;)

Mogge var på Clas Ohlsson och jag och Kellan sprang på H&M och shoppade lite. En kjol, en klänning, solbrillor och ett par balerina skor till, det var till Kelly det..
Sen var vi på Dressman och köpte att par shorts och en T-shirt till Mogge (orkar inte fota nu...)
Käkade även luch på Lime.

for och hämtade Alfons och sen började jakten efter en parkering på PC= INTE LÄTT ATT HITTA!! MEn tillslut så hittade vi en gräs plätt en blit från skola, så då var det bara att springa så att man skulle hinna se Emma. Vi hann precis!

Efter det for vi hem till Emma och vart bjudna på mat och herregud så gott det var!! Alfons lekte och Kelly sov i vagnen en stund och vi vuxna, vi åt :)

Ja så har den dagen sett ut på ett ungefär..
Hann ta nån bild på Emma.

image404
Ett halv huvud vart det bara ;)

image405
Mina snyggingar tittar på studenterna i skuggan.

image406
Snygg pose av KEllan ;) MEn tuff som få var hon iallafall i brillorna!

image407
Emma var inte dåligt uppvaktad i dag! Allt detta hade hon runt halsen.

Nu ska jag läsa bloggar! Har inte läst sen i förrgår, så nu hoppas jag att jag har lite kvälls läsning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0