Stolt!!

Idag var ett sånt tillfälle då jag var super stolt över Liza, min älskade lillasyster!! Hon gick ut nian idag, med kanon betyg(åtminstonne om man jämför med mina slut betyg i nian) dessutom ett år förtidigt! Eftersom hon var så duktig i skolan på mellan stadiet så fick hon hoppa över en klass.. Och snyggast av alla var hon ju dessutom!!

Efter allt firande i kyrka och klassrum var klart så bjöd vi henne på lunch på stan (eftersom mamma och pappa jobbar)
Så jag, Mogge, Alfons och Liza tog en lyxig lunch på Kebab baren;) Kellan var jätte trött och fick sova hemma hos gammel momma...


Titta så tjusig!!


Pappa med Alfons på axlarna så att han ska se.

Kellan mådde gott i vagnen.

Liza har just fått betygen i kyrkan..Martin Lizas kille i bakgrunden.

Alfons roade sej själv utanför kyrkan med att bygga små grushögar på stenmuren.


På vägen hem var det ansiktsmålning i bilen..Alfons ville...


...Lite väl mycket vart det..Han vart sur när jag skulle knäppa kort på han. MEr färg ville han ha!

Alfons dekorerade min orm jag gjorde till han i lera..

Det här fyndade jag på stan, medans Liza passade Alfons och Mogge var på "clasan"..

Det var den dagen, i stora drag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0