Städat.

Jag nu ser väl åtminstonne neder våningen inte ut som ett bombnerdslag, hoppas jag. Bara den övre delen av huset kvar då :(

Igår kom pappa, Liza, Jesper och amanda hit. Pappa hjälpe Mogge att få altan dörren på plats, jag och Liza var med barnen och Jesper och amanda vet jag inte vad dom gjorde...Satt vid datorn kanske..?
Liza hjälpte mej att sortera ut försmå och för fula kläder ur Alfons garderob och undertiden underhöll vi oss med att kläut Kelly lite ;)


JAg går och fiskar, tralla la la la lalaaaaa.


Snygg i väst :)


Mitt i värsta motorsågsmasak liknande beteendet av Mogge och hans svärfar, så rymde jag och barnen till Nini och grattade henne. Där vart vi bjudna på både väldigt gott fika och mat.. Träffade lite folk och hade det trevligt (om man bortser från att Alfons vaknade på riktigt stygg humör...Som tack o lov gav med sej efter en stund)

Strax efter vi ätit klart ringde Petra och sa att hon och hennes familj skulle komma. Så då packade jag in mina barn i bilen och for hem..För ett besök av Petra vill man helt enkelt inte missa!! Så himla rolig tjej!!
Var riktigt nervös för att komma hem, eftersom jag just kunde tänka mej vilket "före" det skulle vara här hemma efter allt sågande och annat våldande på vår vardagsrums vägg..MEn till min glädje så hade Mogge dammsugaren i högsta hugg när jag kom in :)  Dock var det bara städat just där dom höll till..MEn ändå..

Sen var det läggning av barn, sammtal med Sandra och sen ramlade jag ihop på soffan och somnade...

Det var min gårdag det...


En enda röra i vardagsrummet innan dörren var på plats..


Altandörren på plats :)


..Så nu är det bara ett besök til lIKEA som saknas. Så om det är någon som känner sej ha lust att köra mej och en släpvagn till IKEA, så är det helt ok. Blir ännu gladare om någon vill betala allt jag ska ha där ifrån också;) eftersom MOgge inte fått sin F-penning från det att han var hemma när jag var sjukskriven.. J*vla försäkringskassa!!

Kommentarer
Postat av: johanna

Å vad avundsjuk jag blir på att du har sånna händiga karlar som fixar!

2008-06-30 @ 19:46:17
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0