sommar, sommar, sommar!!!

Vilken värme det har vart idag!!

I förmiddags var vi ute på gården en stund tills jag insåg att jag ville vara någonstanns där det var gräs(mest för barnens skull) det finns liiite mer att göra då känns det som.
Så vi packade oss iväg till Evy och Nini och där har vi vart hela dagen.
Barnen badade, vi käkade pizza, vi solade, barnen var nakenfis och vi drack kaffe. Det vart en jätte mysig dag!

image372
Värrldens sötaste fotbolls spelare!!

image373
Kellan iklädd mina gamla kläder, från topp till tå...Måste verkligen ut och köpa sommar kläder till henne!!

image374
Väl hos Evy vart det picknick med russin bland annat, MUMS!! (tycker barnen, INTE jag)

image375
Ett ögonblick som inte man ser allt för ofta mellan våra barn- dom sitter bredvid varandra utan att bråka :)

image376
Ett dopp i vovvarnas hund säng...Man tager vad man haver!

image377
En bränd axel..Tillhör mej :( Ajajaj!!

Det vart många fler bilder tagna, men då var barnen nakenfis och jag vet att man inte ska lägga upp naken bilder på sina barn..Även om jag tycker att det finns inget finare än nakna barn, så kan jag inte lägga upp dom :/

Vi var även till Sussane, Joel och Danne som höll på att rensa förådet och fick massa barn grejjer, bla en stooor pool och vatten gevär, så i sommar blir det beach party ;)

Nu sover iallafall båda barnen sött, dom var trötta ikväll, jag anntar att det är värmen som gör dom så utslagna på kvällen..Jag klagar inte!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Just nu pågår det en designtävling i min blogg, var gärna med och tälva om du vill ha en helt ny design till din blogg :)
Mer info finns på min blogg.

2008-06-01 @ 18:43:36
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0