Som en liten docka.

Jag vågade mej för första gången in på Kellys rum för att kolla på henne när hon sover. Om man inte räknar med dom gånger jag ska väcka henne då vill säga..
Eftersom hon sovit så dåligt så har jag vart rädd att väcka henne om jag går in bara för att kolla på henne, men ikväll efter att jag vart och kollat på Alfons (som jag gör varje kväll) så kunde jag helt enkelt inte låta bli. Hon var sååå söt!! Man blir som nykär när man har sett sina barn sova. Dom ser ju så oskyldiga ut och man kan inte föreställa sej hur dom kommer bli när dom blir äldre..

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Och man kan inte förstå hur de oskyldiga små liven, kan vara samma som någon timme tidigare har skrikit så man håller på att bli tokig....

2008-06-18 @ 22:58:16
URL: http://gardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0