shoppat med Emma!

Jajjemensan! idag har jag spenderat lite pengar (igen) Men det var väääldigt nödvändiga saker, jag lovar ;)

                                  
Shorts, strumpor och leggins                           Fleece jacka till KElly.
till Kelly.

Sen vart det även 6 svarta tidskriftssamlare (som det så vackert heter) med lila schabloner(stavas?) på+ att jag bytte Alfons jeans till en storlek större, så nu blir det spännande att se hur dom passar.

Återkommer senare efter Kellan lagt sej.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha...va tvungen att googla "tidsskriftssamlare" bara för att se va det va för nåt...så nu vet jag:)

2008-06-25 @ 19:57:40
URL: http://ninnea.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilka fina kläder!! allra helst jackan, vart köpte du den?

(du stavade rätt ler)

2008-06-25 @ 21:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0