På dans med Emma.

Igår kväll var det ju dans på folketshus för handikappade. Emma skulle så klart dit och jag följde med henne. JAg som inte hade någon som helst lust på dagen innan jag for, hade nog roligare än vad Emma hade :)
JAg dansade säkert 30 danser iallafall, och vilket träningspass det var då, länge sedan jag svettades så mycket!
Och bra musik var det också. Marmelad orkestern spelade. Jag hade aldrig hört dom förrut och fick för mej att det var några gammla gubbar som spelade dansbands musik. MEn det var det då inte! Allt från AC DC till Cornelis Wresvik, så dom gillade jag.
Vi vart inte där ända till 12, jag tror att klockan var runt 22.30 när vi tackade för oss, tack o lov, för trött var jag.
Stannade en stund i Brunflo och surrade med Emma och hennes föräldrar, så klockan var nog efter 12 innan jag var hemma iallafall..Men men...

En riktigt rolig kväll hade vi iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0