Ny städad!

Japp äntligen har jag tagit mej för att dammsuga ur Chryslern!! Så nu är den hyffsat ren och fin (så ren det går att få en hel täckningsmatta) Synd bara att jag offrade ryggen som har vart hyffsat bra idag :( ...Nu har jag ont som bara den istället...Är huvet dumt får kroppen lida...

Annars i dag så har vi köpt en ny bil (så nu har vi 6 bilar) Golfen pajjade ju igår och Mogge ids inte lägga ner nå mer energi på att laga den bilen, så han bestämde att vi skulle köpa en annan "pendlar bil" till han...Så det var en Jetta :)

ja, så innehållsrik dag har vi haft...

Nu ska jag läsa bloggar..

Tack å adjö!

Kommentarer
Postat av: Desirée

hej hej igeeeeen =) Vi kommer tyvärr inte i morgon.,. Inte som de ser ut just nu iallafall.. men de hade ju varit roligt!!

2008-06-18 @ 21:33:48
URL: http://glitterfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0