Ny friserad, besiktning och lite shopping!!

JA det är väl ungefär så dagen har sett ut. Jag var och klippte mej i Torvalla i morse, vart rätt nöjd när jag fick gå ut därifrån och sätta mej i bilen och fixa till håret som jag ville ha det! Innan såg det inte alls bra ut..
Efter det var klart for jag till bilprovningen och besiktade om Golfen, och den här gången gick den igenom :)
Ringde momma och frågade hur det gick med Kelly (hon var där undertiden eftersom tanken var att det skulle komma några lastbilar med grus hit hem så Mogge kunde fixa det..Dom kom aldrig)
Det gick jätte bra och hon sa att jag gärna fick passa på att göra något mer, efetrsom det är så kul att ha barnen..Så jag löd henne och for en sväng på stan...Tanken var att jag bara skulle köpa hår färg, men det vart lite annat också. KElly behöver ju som sagt sommar kläder, så ni kan ju gissa vad det vart ;)

For förbi Sandra på hennes jobb med ett paket cigaretter och sen vidare hem..
Mogge hade fått till det jätte fint med stockar runt delar av gården medans jag var borta, så det var en fin överaskning!
Sen var vi ute fram tills middagen, gick in och åt, ut igen, in för att bada barnen och nu sover dom sedan ett tag tillbaka..

Som vanligt(oftast) bilder från dagen..

image378
En "mellis" korv ute i solen.

image379
KEllan i den nya kepsen hon fick idag..Från nya Lindex :)

image380
Gla skit :)

image381
Sommar mys!

image382
Affe gillar kepsar och ville såklart prova Kellys. MEn jag vet inte riktigt om det var hans storlek...Eller färg!!

image383
Såååååå söt!! Även den där mössan köpte jag idag..

image384
Den här köpte jag till mej idag. HAr inte riktigt kommit i underfund med vad det är än, men den kostade ju bara 19.50 ;)

image385
Shorts och topp i brunt och cerist och sommar klänningar. Till Kelly så klart!

image386
t-shirt och kjol och en tunnika+ strumpor...Vart väldigt mkt rosa idag...hmmm...

Köpte även ett par svarta leggins till mej och ett par sandaler till Alfons..Men det var nog allt..

Nu har jag alldeles nyss slingat hårt, spännande att se det riktiga resultatet när det torkat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0