Kelly skriker...

...I sängen och vill tydligen inte alls sova...
Och jag sitter här och försöker att inte höra...Svårt!

När vi kom hem från stan förrut så var det Alfons som var helt hysterisk, det gick inte att få han lugn. Jag provade med allt, han fick en klubba, jag mutade med teletubbies, med jordgubbar, med saft allt man kan tänka sej, men han var ändå helt rabiat och jag har ingen aning om varför. Tillslut ringde jag Mogge så att Alfons fick prata med han och då efter ca 5 minuter i telefon så lugnade han tillslut ner sej och vart go och glad igen..
                     
Här låg han vid bilen och                     Fortfarande jätte arg!
skrek som en stucken..


Det hade iallafall gått jätte bra dom 3 timmarna som båda var hos gammelmomma. Antingen det eller så ljuger hon bra ;)
Alfons ville som vanligt inte åka hem, men Kelly däremot var glad att se mej och vart en riktig mamma gris så fort jag kom innan för dörren.
På vägen hem somnade Alfons eftersom han inte hade tid att sova hos gammelmomma, så han lär ju kunna bli vaken en stund ikväll....Men det gör inget för vi ska mysa framför tvn med jordgubbar sen *mums*

Emma shoppade en del hon med på stan, så jag var iallafall inte ensam med att spendera pengar:)

Hon tog även en liiiten mjukglass innan vi for hem.


Kelly var lika brydd som mej vad Alfons var så arg över.


Tänk om jag också tyckte att det var så här kul att äta själv :)

Nu ska jag väl ta och gå upp till Kellan och hoppas att hon somnar snart...För trött är hon, det vet jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0