Jo men just ja..

Alfons somnade ju i våran säng i natt. Jag somnade i soffan och när jag klockan 01.30 gick upp och la mej så sov Alfons fortfarande som en stock. Jag däremot kunde inte sova. Det kunde heller inte Mogge eftersom Alfons envisades med att ha huvudet på mej och ligga och sparka på Mogge. Så efter en stund så bar jag in han i hans säng. "Hej då pappa" viskade han när han såg att pappa också låg i sängen medans jag bar han till hans rum. Go kille!

Alfons har börjat prata en del också:) Än så länge är allt väldigt otydligt, men lyssnar man noga kan man höra vad han säger. tex: "rita papper", "leka lera", "nej sova", "sitta pappa", "älska mamma", "äta mat", "tack för fika" "flygplan" mm mm, så det är väl så som alla har sagt till mej: att när det kommer så går det fort. Och ja, det är väl bara att hålla med, efetrsom att förra veckan sa han nästan ingenting..Duktig kille också!

Dags att väcka barnen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0