Jag gjorde iallafall mitt bästa..

..Men en färgburk och en pensel gör ju tydligen inga mirakel direkt :(

                           
    FÖRE                                                   EFTER     
(Det ser snett ut, men det är bara jag som inte kan hålla kameran rakt)

"Det där" har vart en ingång till köket förrut och tanken var att vi skulle sätta gips skivor även i vardags rummet och på så sätt dölja det där "hålet". Nu är det nästan 2 år sedan köket vart klart och än har vi inga som helst planer på att gipsa i vardagsrummet... Så ikväll fick jag nog av att se den där styggelsen till vägg och hämtade helt sonika en färgburk och pensel och satte i gång projektet.
Än så länge är det alldels nymålat och se inte alls jämt ut, så hur resultatet blir får jag väl se i måra bitti anntar jag. Färgen är från Biltema, så jag ska väl inte ha några större förhoppningar anntar jag :/

Jaja, det kan ju inte bli sämre iallafall.



Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Eftersom det inte funkar att titta på bilderna förstorade, ser jag inte riktigt hur det ser ut. Men blir resultatet förjävligt, så får du väl hänga ett draperi för.

2008-06-25 @ 23:25:32
URL: http://gardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0