Igår och idag.

Först av allt vill jag gratta Carro och Micke som har blivit 2 barns föräldrar ikväll!! En liten grabb. Och så klart Oliver som har blivit en liten storebror..GRATTIS!

Igår var jag seg hela dagen, men lyckades ändå släpa mej bort till Emilia en sväng. Drack kafe och surrade, sen var vi upp till fiket och kollade hur det gick för Anna..Det ser iallafall ut att bli ett jätte fint cafe!

När jag kom hem så fick vi besök av Sandra, Fredrik och Stella. Drack mer kaffe med dom och surrade ännu mer.

_________________________________________________________________________________________________

Idag har jag vart chafför till Sandra som var och körde halkbanan idag. Sandra skuulle vara i Lungre klockan 7.45, så det vart ingen sovmorgon idag vill jag lova :/ 05.30 klev jag upp och gjorde mej i ordning och efter det fick jag släpa upp barnen, klä på dom och sen åka. Vällingen fick dom äta i bilen.
Hämtade upp sandra och Stella i Fåker, släppte av Stella i tandsbyn, åkte vidare till Lungre, släppte av Sandra, åkte till momma och drack kaffe och lämnade Alfons där en stund medans jag åkte in på stan en snabbis och var på Willys och handlade lite. När jag och Kelly var klara åkte vi upp till Sandra och kollade lite på hennes körning. När hon var klar hämtade vi upp Affe hos momma och sen åkte vi till tandsbyn och fikade. Barnen lekte en stund, men eftersom att Alfons var så tjurig så åkte vi där ifrån och hem till sandra istället. Var ute ett tag, men även då var Alfons tjurig, så vi gick in istället. Då vart han glad :)

Så när vi kom ham så var det läggdags för Kelly och Alfons har just lagt sej..


Igår hemma hos Emilia.KElly vill som vanligt pussas med Erik :)


Erik är oartig och räcker ut tungan till mej när jag ska ta kort ;)


Kellan går...


...Och Affe kryper...Hmmm?


Mmmm, gott med glass!


Stella ville ha Mogge som bords kavaljer.


Kellan väntar på att Sandra ska köra klart nån gång.


Stella körde Alfons på traktorn en sväng (innan han vart sur)


Barnen hoppar studsmatta..En stund innan Affe vart sur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0