Idag hittintills..

Idag har vi vart hos Evy och Nini och hälsat på...som vanligt. Hoppas dom säger till om dom tycker att vi är tjatiga som kommer mest jämt, men vi trivs ju där ju..Hmmm, kanska ska hyra deras lillstuga tills vi fått gräs här hemma ;)

HAde lite kul åt Evy idag, eftersom hon tydligen krockat med bilen :D Känner jag henne rätt så lär hon säkert snart låna våran golf igen..Hon är ju inte direkt känd för att ha tur med bilar ;)
Alfons satt ute och tjatade efter Nini och när hon tillslut kom ut så vart han som en förälskad tonåring, blyg, fnittrig och provade att spexa lite. Undra om det är nån som tycker om sin faster ;)

Just nu sover barnen och jag passade på att smita lite från hettan ute. Skönt är det, men man blir så trött av att vara ute hela dagarna. Jag klagar inte, jag älskar sommaren!!


Eftersom att dom tydligen gjort om bloggen en del, så ska jag prova att lägga ut lite bilder och se om det ser annorlunda ut..Man kan tydligen (kanske) ändra storlek och så på dom..Ska prova nu..















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0