Hyss!!

Medans jag lämnade vardags rummet förrut för att ragga lite folk med hjälp av telefonen, så hade Alfons lyckats hitta en blå tusch penna. Alfons+blå tuschpenna = inte bra:(
Golvet, blomkrukor, duken, han, hans kläder och hockuspockus stolen var blå randig. Jag vet att jag får skylla mej själv när jag har en son som gillar att rita, jag hade lämnat pennorna i hans höjd och dessutom inte gett han nåt pappar att kladda på...Men, jag blir arg ändå! (fast kanske mest på mej själv igentligen)

Sen var det dags för kvällsfika. Det enda han ville ha var "oyoy" (=oboy) så han fick så klart det. Jag vänder mej om och ska passa påatt plocka i disk maskinen, och då sitter han och gapar med munnen full med oboy, så att allt så klart hamnar på hans kläder och på stolen..
Då vart jag ännu argare och han fick borsta tänderna och sen var det mars i säng!

Det var iallafall inge skrik ikväll.. Så det var nåt positivt med den här kvällen iallafall :)

Snart börjar det en film på kanal9 som jag ska se, jag tror den var verklightsbaserad(inte säker) men först ska jag gå upp på toan och tvätta ansiktet.

Go natt!


Den här gången (när det nu var..?) så ritade han iallafall på papperet :)

Kommentarer
Postat av: Desirée

Hehe.. vad gullig han är då när han ritar =) Mindre roligt när dom ritar på väggar och allt annat... hoppas de går bort!!Linnéa frågade om vi skulle ta och åka på L&B partyt du ska ha.. om jag får?? Men de beror på vilken tid?

2008-06-18 @ 09:50:22
URL: http://glitterfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0