Grattis Sandra!

Nu är det inte så långt bort det efterlängtade körkortet! Sandra klarade nämligen uppskrivningen idag, den ni!

jag och barnen åkte iallafall till Tommina, Hugo och Felix idag efter barnens lunch sovning.
Alltid trevligt att träffa henne och barnen. Barnen vart bjudna på både korv med bröd och muffins och saft, så idag slapp jag tänka på middagen när vi kom hem. Spenderade eftermiddagen på deras nybyggda altan (för tillslut vart det ju varmt ju) Nu hoppas vi bara att värmen stannar ett par dagar (eller veckor!)
När vi kom hem så var vi ute en stund, men Kellan var så trött att det bara  var att gå in och bada bernen, ge Kelly välling och sen fick hon sova.
Alfons har lagt sej för drygt en halv timme sen, då ikväll gjorde han kväll i hyffsaf tid.

Imåra ska vi på mamma-barn fika i Oviken på Nyfiket, det blir kul och efter det åker jag och barnen till Carro i Fåker och morsar på dom....Det blir också kul!


Kommentarer
Postat av: Sandra J

Du är ju bra söt du =)

Börjar nästan tro att du är mer lycklig än jag över att det äntligen går framåt med körkortet!ler

Du är toppen!

2008-06-26 @ 22:09:45
Postat av: Carro

GRATTIS Sandra det var inte dåligt! O Carro du är hopplös att få tag på men vi syns imorrn!

2008-06-26 @ 22:13:30
URL: http://dacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0