Går!!

Kelly går förresten väldigt mycket nu!! Iallafall om man jämför med förra veckan, då har det hänt en hel del!
Idag har hon tilloch med gått en massa ute, med skor..Även om det är vingligt och det blir en och annan vurpa så är jag mäkta stolt över min lillla tös :)
Hon går utan problem genom vardagsrummet tillexempel. Det tycker jag är duktigt iallafall !!
Även om hon tog sina första steg när hon var drygt 9 månader, så går hon inte riktigt förrst nu...Eller riktigt och riktigt, men ja, går hyffsat bra nu åtminstonne.

Hon har dessutom lärt sej att resa sej upp från golvet, utan att hålla i något *mallig*

Det kanske inte låter så märkvärdigt för andra, men jag jämför med Alfons när han var i hennes ålder. Han kröp aldrig, lärde sej gå när han var 13 månader och reste sej inte upp mot möbler först flera månader efter han lärt sej att gå. Så liiite skillnad är det ju.

Det var förresten väldigt få som hade uppdaterat sina bloggar...Skärpning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0