Från 9 till 9...

...Har vi haft besök idag :)

Dagen började med att Petra kom och drack kaffe och surrade, sen kom Emilia och Erik och strax efetr hon åkt kom Emma, Evy och Maritha hit. Emma och maritha kom för att gratta Alfons i efterskott. Han fick en traktor och en gitarr. Han vart så glad! under hela tiden vi fikade sa han "Tack Memma"  =Tack Emma.

Så nästan nyss åkte dom och vi har haft en trevlig dag fylld av besök. Kan det bli bättre en sån regning och tråkig dag som det var idag?

KEllan har inte alls vart fräsh idag :( Feber, snorig och dålig i magen...¤"%#&(/"(#¤% tänder!! Hon sov bort nästan hela förmiddagen och tack o lov så var hon mycket piggare på eftermiddagen :)


Imorgon ska jag ta mej i väg till Petra och hälsa på, och efter det så ska jag och Kelly på stan med Emilia och Erik..

Nu ska jag som vanligt läsa bloggar..Missat en hel del hoppas jag eftersom jag aldrig startade datorn igår..


Kommentarer
Postat av: Ullis

jag kommer på kvällen den 26 sen åker jag tillbaka den 29... men tänkte om vi kunde ta fikat hos dig? ska nämligen sova i kövra 26-27=)) så de vore smidigt för mig..=)

2008-06-11 @ 08:04:36
Postat av: Mimi

Hörrudu din otrevliga lilla varelse!! Du var visst bjuden, men du KUNDE inte! Du skyllde på nåt som vanligt... Känner mig så sviken! Mohaha!

2008-06-11 @ 21:31:15
URL: http://mammamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0