Feber...igen:(

Idag har KEllan feber igen och är jätte hängig. Hon har sovit eller bara legat sedan vi klev upp i morse..Stackars tjej!
Nu måste väl den förbaskade tanden komma snart!
När jag och Alfons kom hem från affären förrut, så låg hon till och med och sov på Mogges bröst, det har hon inte gjort sen hon var ett litet, litet spädbarn *mys*

Efter att jag och Alfons vart på Ica förrut så åkte vi in till Evy och drack lite kaffe/saft innan vi for hem igen.

Nu sitter jag med en ritande Alfons i knät och väntar på att gammelmomma kommer hit med Liza som ska fira midsommar med oss :)
Hon lär nog även få hjälpa mej endel ikväll under Lingon och blåbär visningen..Världens bästa Liza!

Kameran har jag glömt hos Sandra, men jag får se om jag och Liza åker och hämtar den ikväll kanske..Jobbigt att vara utan. Man ser aldrig så många tillfällen att ta kort som just när man inte har den tillhands :(

Tack å adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0