En enda röra!

Min pappa kommer hit idag och ska  hjälpa Mogge att ta upp ett hål i väggen och sätta dit en altandörr. Kul, men tillsaken hör att just där dörren ska sitta har jag haft fyra hyllplan och en schenk med all förvaring i. Just nu står allt som stod på hyllorna på data bordet och trängs med mej :/ Och schenken har jag ingen aning om vart vi ska ställa..? Så nu måste jag på IKEA för att köpa en rumsavdelare där jag kan ställa allt istället! En svart som matchar data bordet, för just nu är det inget som matchar något här inne och jag vantrivs att ha det så!
...Ska bara övertala Mogge om att vi måste dit först..Kan bli svårt :(

Tur är det väl iallafall att jag och barnen rymmer bort till Oviken till Nini som fyller år sen, så att vi slipper den värsta röran som kommer att bli av upptagningen av hålet i väggen, skulle jag tro.
18 år fyller hon! Inte idag, men på Lördag.. G R A T T I S   N I N I ! !   .... Eller Kanini som vi kallar henne ;)

Kommentarer
Postat av: Nini

tack tack:) hehe

2008-10-07 @ 23:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0