Ego!!

Det har blitt dåligt på tvätt fronten här hemma ett tag nu, men ikväll tog jag tag i saken och körde en maskin. När jag hängde tvätten insåg jag att jag bara valt att tvätta mina kläder i den omgången..Hur sjysst är det då?! Får bli Mogges och barnens kläder i morgon..


Ska dessutom på frösö zoo i morgon!! Jag, Alfons, Stella, Sandra och en vän till Sandra och hennes dotter, det ska bli roligt!!
Det var ett tag sen jag var där nu..Sisst jag var där var med ulf och Mimi (när dom var ett par) rätt länge sen med andra ord..Det jag minns av den gången var att jag tappade bort tank kortet som tillhörde Berners. Mår fortfarande lite dåligt över det..MEn vi hade säkert kul med.. Hade vi det Mimi? Minns du?

Nu är snart Mogges Wrestlig slut och då ska vi kolla på film..

Kommentarer
Postat av: Mimi

Haha!! Det hade jag glömt! Men jag är säker på att vi hade kul, hade vi inte alltid det?? S

2008-06-14 @ 14:41:34
URL: http://mammamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0