Dom lugnade sej tillslut :)

Eftermiddagen vart mycket bättre än förmiddagen=)

Alfons har inte sovit något men har trotts det vart glad och go. Kelly sov en bra stund och vaknade inte först klockan 3.
JAg provade ju att lägga Alfons förrut, men efter en bra stund med gnäll i sängen fick han kommaupp. När vi gick förbi vårt sovrum pekade han på våran säng och sa "sova mamma" så vi la oss och mös i våran säng, men han ville inte sova, så då klev vi upp och väntade på att Kellan skulle vakna så vi kunde gå ut i solen och lek. Tillslut vaknade Kellan och vi gick ner och lånade grannarnas lilla lekplats. Sen vart vi hungrig och både frysen och kylen var tom, så vi åkte till Svnsta och köpte hem pizza. Efter vi ätit gick vi ner till grannarnas lekplats igen, men efter en timmer (eller så) så höll vi på att bli uppäten av alla myggen, så då lockade jag barnen (läs Alfons) som INTE ville gå in med lite "gotta" så då gick vi in och barnen fick lite godis och sen var det välling dags.

Nu sover båda sött och jag väntar på att Mogge ska komma in från den blivande altanen så vi kan titta på någon film tillsammans innan jag somnar för natten.

Hann ta 2 bilder på fikat förrut innan batteriet dog, så jag bjussar på dom:


fin besöket från örebro: Ullis och inte längre så lilla Hampus.


Affe som inte ville ha sin lunch..bara coca cola.

Det var de bilder jag hann ta...Skit batteri!   (eller skit jag, som inte laddar när det behövs!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0