Det gick inte att komma in på bloggen igår...

...och eftersom jag har sååå mycket spännande att skriva om, så skriver jag idag istället ;)

Mestadels av gårdagen spenderades tillsammans med sandra och Stella i Fåker vid badplatsen. Det  var kallt i vattnet, väääldigt kallt!! MEn skönt att sitta och sola i den mån barnen tillät oss till det :)
Efter vi badat(lite) så åkte vi till Hackås och käkade kebab, det var gott!!

Sen bar det av hem över med sovande barn i bilen.
När jag kom hem så hade Mogge sått lite gräs på de ställen som var i skicka för att så på, det var en glad överaskning. Hoppas att det tar sej snart!!

Vid 17 tiden gick vi in för då hade barnen fått nog av att vara ute. Starxt efter vi kommit in ringde Maria och ville komma en sväng med pojkarna, inte mej emot att få lite sällskap. Så dom var här en stund, lagomt tills det var dags att lägga Kelly..
Alfons fick vara uppe en stund med mej och Mogge var ute och donade på med lite av varje..

Innan klockan var 22 så sov jag som en stock i soffan. Värme slag efter dagen anntar jag ;)


Stella tuff i Kellans brillor:)


Affe!


Så här långt kunde Alfons gå ut innan det vart för kallt.

Kelly höll sej på stranden och roade sej med att fika :)
Kelly hö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0