Vilken underbar eftermiddag det vart..

...........Eller så var det just det som det INTE vart!!

Kellan var som sagt febrig och hängig, det höll i sej.
Alfons var feber fri och hyffsat pigg, det höll inte i sej!

runt klockan 17 så vart Alfons hel hängig och alldeles röd om kinderna, jag tog tempen som mot min vilja visade 39.7. Så hans feber var tillbaka och Kellans var högre än vad den vart förrut idag..SUCK!!
Så jag proppade i båda barnen saft och Alvedon i hopp om att det skulle bli bra..Det vart det inte! Enbart gnäll, skrik, grin och kläng heeela eftermiddagen.
Runt klockan 18 kom Mogge hem från jobbet. Det var drygt 1 timme som jag vart hemma med 2 febriga barn själv, men det kändes som att det var 5 timmar.
Jag var alldeles svettig eftersom båda barnen var som två varma element som skulle klänga på mej och orken var helt slut. Jag hade ju trots allt tagit hand om Kelly hela eftermiddagen också. Så när Mogge kom hem så vart jag överlycklig, minst sagt!
Båda barnen vände totalt i humöret när han kom hem och vart som dom 2 snällaste och goaste barnen i världen..

Nu håller jag på ta hand om tvätthögen som minst sagt har blivit enorm, efter de dagar som vi vart utan tvättstuga i här i huset..Det blir tydligen så när man försöker frächa upp källarvåningen :/
Mogge håller på att måla andra varvet på golvet i "hobby rummet" så snart är det klart för att sätta upp hyllor och plasera rätt saker på rätt plats!  Jippi!!


Mina 2 minst sagt HETA barn..


Stackars Kellan hade över 40 graders feber här...huvva!

Kommentarer
Postat av: Hanna

två barn? Du har garanterat en het kropp. För tre dagar sen kom bloggen till. gillar du den?

2008-07-22 @ 20:14:13
URL: http://sexup.blogg.se/
Postat av: Desirée

Stackars barna =( Ja skicka de du så kan man ju se vad de är för något =) Gosnos[email protected]

2008-07-22 @ 21:18:50
URL: http://glitterfia.blogg.se/
Postat av: johanna

Där har du ju faktiskt en bra idé, som ett andra namn skulle det ju funka. Namnet Tage låter som en gammal träslöjdlärare så ett förnamn blir det då inte allafall ;)

2008-07-22 @ 22:32:58
URL: http://mamijs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Huvva stackarna!!! Inte alls kul heller att behöva ha så hög feber när man är liten..... Hoppas att ni fått sovit något inatt då! Kram

2008-07-23 @ 09:43:20
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: Carro

varför blir barnen alltid som ljus när pappan kommer hem?? här kan dom skrika ikapp i timtal men i samma stund Micke kliver innan för dörren blir det knäpp tyst...

2008-07-23 @ 11:13:43
URL: http://dacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0