Vilken storm..

..Det är ute idag!!

Jag och barnen klädde på oss sommarkläder och skulle bege oss ut på gården och leka. Vi hann ut på bron innan Alfons började skrika som en tok! Han hatar blåsten! JAg visste ju att det blåste, men fick för mej att det kanske bara var några ljumma vindar som skulle svalka oss i hettan..Ack så jag bedrog mej!!

Så vi struntade i ute leken och for på Ica och handlade istället. Efter det så for vi till Evy och drack kaffe,barnen lekte och jag och Evy surrade :) Trevligt!

Nu sover barnen och jag har gjort i ordning salladen som man ska äta till maten. Jag har påbörjat en diet i dag som jag hörde ryktas om genom en annan blogg som jag läser dagligen (Kicki uppdatera mera!! ;) )
Den låter liiite konstig, men jag ska prova, den håller bara på i 13 dagar så det är värt ett försök. Jag anntar att dessa 13 dagar kommer att kännas som en evighet och att jag kanske inte kommer att klara det, men det kostar ju inget att prova ;)

Senare ska vi åka till Petra och få oss en slurk kaffe (vet inte om man får dricka kaffe, men jag gör det iallafall)

Nu ska jag ta ett ryck här i vardags rummet och plocka i ordning lite leksaker som ligger utspridda över hela golvet.

Kommentarer
Postat av: Desirée

Vad är de för diet?? =)

2008-07-22 @ 17:44:41
URL: http://glitterfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0